Saps que la pràctica del ioga durant l’embaràs aporta múltiples beneficis?

Practicar ioga durant l’embaràs t’ajuda a nivell físic i a nivell mental. Gràcies a l’execució de posicions de ioga i del moviment, la pelvis s’obre i es flexibilitza, preparant-la per a un part actiu. A la vegada, t’aporta benestar físic general, estirant i enfortint el cos, acompanyant-te en els múltiples canvis que vius a nivell físic. Practicant de manera instintiva, s’aconsegueix abandonar la ment racional i connectar amb la intuïció que t’ajudarà a guiar-te durant el part i la criança.

A través de 6 sessions i de múltiples conceptes teòrics, podràs observar què et demana el cos i guiar-te a partir de l’auto-coneixement profund.

Les sessions estan estructurades perquè puguis realitzar-les sigui quin sigui el teu nivell. Les posicions (asanes) i les seqüències s’introdueixen de manera progressiva, per tal que puguis assimilar-les correctament.

Amb 6 vídeos de gairebé 1 hora de durada cadascuna, adquiriràs les nocions bàsiques per poder mantenir la pràctica durant tot l’embaràs, acceptant els canvis del teu cos i les necessitats emergents. L’objectiu del curs és que aprofitis allò après per practicar-ho de manera independent, en qualsevol moment del dia, durant el temps que desitgis. No és necessari fer sessions de ioga d’1 hora, ni de 30 minuts, la llargada de la sessió s’ha d’adaptar a les teves necessitats: un dia pots practicar un parell de posicions durant només 5 minuts, un altre dia pots realitzar una sessió restaurativa més llarga, un altre dia fer diverses sessions breus al llarg del dia… Hauràs culminat amb èxit el propòsit del curs quan integris certes posicions i moviments al teu dia a dia, en qualsevol moment que et faci falta.

Quant al material del curs, a més a més dels vídeos, disposaràs d’apunts teòrics amb conceptes relacionats amb l’embaràs i el moviment, i també uns petits apunts sobre alimentació*, a més a més de les seqüències dels vídeos per escrit. Al final del curs t’oferiré un bonus on t’explicaré com realitzar ioga amb el teu nadó.

* Tingues en compte que l’alimentació és només una pluja d’idees, si desitges aprofundir més en aquest tema, hauries de dirigir-te a un/a professional.

Vols saber com és el curs?

Aquest curs és per a tu si…

  • Vols mantenir un bon estat físic durant l’embaràs.
  • Vols participar d’un part actiu.
  • Vols connectar més íntimament amb el teu nadó.
  • Vols dedicar-te un espai a tu mateixa.
  • Vols que el ioga formi part d’aquest moment tan especial.
  • Vols disminuir els possibles efectes negatius de l’embaràs.

Què obtinc si m’inscric al curs?

6 vídeos

Seqüències de gairebé 1h creades especialment per a practicar durant l’embaràs, respectant les necessitats específiques d’aquesta etapa vital.

Apunts per escrit

Cada sessió incorpora un document PDF amb els exercicis treballades.

També t’ofereixo apunts amb nocions bàsiques per realitzar ioga post-natal amb el teu nadó.

Suport constant

Estaré a la teva disposició a través de diferents canals (correu electrònic, grup de Facebook i video-trucades) per resoldre tots els teus dubtes i per fer-te costat durant aquesta etapa única.

Formar part de la comunitat

En inscriure’t al curs, començaràs a formar part de la comunitat Ioga a casa, on podràs compartir aprenentatges i dubtes amb la resta de companyes.

Practica quan vulguis
i des d’on vulguis

Podràs accedir als continguts del curs quan vulguis i des d’on vulguis, amb el teu usuari.

La metodologia Ioga a casa et permet practicar alt eu propi ritme, sense necessitat de desplaçar-te ni d’invertir grans quantitats de temps.

Sessions en directe

Cada 15 dies t’oferiré l’oportunitat d’assistir a una sessió en directe on em podràs exposar dubtes que t’hagin sorgit durant la pràctica.

1r vídeo de prova

Quan t’inscriguis al curs, podràs gaudir de la primera sessió “de prova”. Si no et convenç i abans de visualitzar el segon vídeo, podràs cancel·lar la subscripció en un període d’una setmana, sense més complicacions.

9 mesos d’accés

Podràs gaudir d’accés al curs durant tot l’embaràs, tot i que no es recomana realitzar ioga durant el primer trimestre, sobretot si no has practicat mai ioga amb anterioritat.

Quin material necessito per realitzar el curs?

Els suports de ioga t’ajudaran a adaptar la pràctica a les teves necessitats i al teu nivell. Et recomano disposar d’uns suports bàsics, que tot i no ser imprescindibles, et seran de gran ajuda:


Si t’inscrius al curs, gaudiràs d’un 10% de descompte en el material de la botiga.

Et queden dubtes?